Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
خانه » آسانسور » مهمترین موارد تست و بازرسی آسانسور در محدوده موتورخانه آسانسور

مهمترین موارد تست و بازرسی آسانسور در محدوده موتورخانه آسانسور

مهمترین موارد تست و بازرسی آسانسور در محدوده موتورخانه آسانسور

  1. تست شاقول بودن موتورگیربکس
  2. تست کشش سیم بکسل های روی فلکه اصلی گیربکس(یکسان بودن فشار سیم بکسلها)
  3. تست سرخوردگی سیم بکسلهای روی فلکه اصلی
  4. تست و کنترل سیستم ترمز
  5. کنترل زاویه سیم بکسل و فلکه
  6. تست اصطکاک سیم بکسل
  7. نصب بودن گارد یا حفاظ سیم بکسلها
  8. علامت گذاری تراز توقف روی سیم بکسلها
  9. نصب شدن علامت گردش پولی موتور(نشان جهت گردش چپ و راست)
  10. اجرای صحیح بتون ریزی سقف و وجود لبه ۵ سانتی دور حفره های عبور سیم بکسل و کابلها
  11. نصب قلاب سقف و قرار داشتن پلاک تناژ قلاب سقف
  12. نصب دستورالعمل نجات اضطرای در موتورخانه(راهنمای خارج کردن مسافران از کابین)
  13. نصب پلاک مخصوص روی درب موتورخانه که حاوی اطلاعات و شماره تلفن شرکت نصب کننده آسانسور می باشد
  14. وجود کلید درب طبقات جنب راهنمای نجات اضطراری
  15. مناسب بودن روشنایی موتورخانه
  16. عدم وجود وسایل اضافی در موتورخانه
  17. در صورت وجود دریچه اضطراری چاه آسانسور در موتورخانه، تست میکروسوئیچ دریچه
  18. تست باز شو دریچه اضطرای در موتورخانه، که بدون نیاز به کلید از موتورخانه باز شود
  19. تست مکش مناسب هواکش موتورخانه
  20. لغزنده نبودن کف موتورخانه
  21. وجود پله مناسب برای رفتن روی سقف چاه در صورت وجود
  22. وجود حفاظ مناسب برای گاورنر
  23. اختلاف سطح کف موتورخانه با روی سقف چاه
  24. الصاق پلاک شماره آسانسور بر روی موتورگیربکس در موتورخانه هایی که بیش از یک آسانسور دارد
  25. الصاق پلاک شماره تابلو کنترل
  26. الصاق پلاک شماره تابلو برق سه فاز هر آسانسور به صورتیکه تجهیزات موجود سریعا” قابل شناسایی باشند.
  27. وجود دریچه در کف موتورخانه جهت حمل کالا در موتورخانه هایی که یک آسانسور بیشتر دارند
  28. نصب نرده دور دریچه کف
  29. تست و ثبت شماره تجهیزات نصب شده در موتورخانه و تطبیق آنها با اطلاعات ارائه شده
  30. تست پلمب گاورنر
  31. کنترل حفاظ گاورنر
  32. وجود پلاک سازنده گاورنر و مشخصات فنی آن
  33. تست عملکرد پاراشوت در موتورخانه که معمولا” سیم بکسل را از روی فلکه اصلی گاورنر برداشته و در محل شیار تست قرار می دهند، و چون در این وضعیت سرعت حرکت گاورنر از حد متعارف بیشتر می شود، گاورنر فعال شده و آسانسور پاراشوت می کند.
  34. تست کلیدهای حرارتی تابلو
  35. تست تایم تراول (معمولا” نباید از ۴۰ ثانیه بیشتر باشد)
  36. تست کنترل فاز
  37. کنترل شماره گذاری سیمهای تابلوکلیه تست های مربوط به فرمانهای صادره (تابلو)تست کلیه ترمینالها و سربندی ها و محکم بودن آنهاتست چراغهای زیگنال تابلو برق و کلید اصلیتست فیوزها(مناسب بودن با جریان موتور)تست ارت جلید اصلی و انتقال آن به کابین
  38. تست و کنترل سیتم برق اضطرای کابین در تابلو و باطری آن

امتیاز به این نوشته

۰%

User Rating: ۴٫۵ ( ۲ votes)
عضویت در کانال تلگرام

درباره ی شرکت فرازجم کناره

اولین شرکت ارائه دهنده آموزش عملی و حرفه ای آسانسور در شمال کشور

مطلب پیشنهادی

دلایل خوردگی فلکه موتور آسانسور و فلکه هرزگرد و بررسی آن

خوردگی فلکه موتور آسانسور و فلکه هرزگرد و دلایل آن خوردگی فلکه موتور آسانسور و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 3 =

محصولات قابل خریداری را مشاهده نمایید رد کردن