یکی از اولویت های یک شرکت سرویسکار داشتن انبار مجهز به قطعات یدکی است که توانایی و سرعت پاسخگویی شرکت را در ارائه خدمات در ساعات غیر اداری بالا می برد.
قطعات اصلی آسانسور شامل اجزاء کوچکتری هستند و در مواقع بروز خرابی بیشتر سرویسکاران آسانسوربه علت نبود یدکی اجزاء قطعات اصلی ، کل قطعه را تعویض می کنند که هزینه زیادی به مشتری تحمیل خواهد شد. بطور مثال یک قفل درب لولایی آسانسور شامل اجزائی مانند: کنتاکت نری ـ کنتاکت مادگی ـ پلاتین کنتاکت ـ ترمینال ـ ضامن قفل ـ شفت اصلی و … است که هر کدام از این اجزاء در انبار پشتیبانی شرکت آسانسور فرازجم کناره موجود است و در هنگام بروز خرابی به جای تعویض کل قفل درب ، اجزاء آن تعویض می شود و هزینه کمتری دارد.

پاسخ دهید

ایمیل شما محفوظ خواهد ماند. موارد ضروری مشحص شده ند *

شما مجاز هستید تا از تگ های HTML زیر استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

19 − شانزده =

پاک کردن ارسال